مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 09:402020-03-10اقتصادي

تعطیلی برخی از واحدهای صنفی در شهرستان شهرکرد+ لیست واحدها


فرماندار شهرکرد از تعطیلی برخی از واحدهای صنفی که فعالیت آن ها در شرایط فعلی ضرورت ندارد خبر داد و گفت: این تصمیم بنا به درخواست متولیان بهداشت برای کاهش حضور مردم در مکان های عمومی اتخاذ شده است.

- تعطیلی برخی از واحدهای صنفی در شهرستان شهرکرد+ لیست واحدها ایسنا/چهارمحال و بختیاری فرماندار شهرکرد از تعطیلی برخی از واحدهای صنفی که فعالیت آن ها در شرایط فعلی ضرورت ندارد خبر داد و گفت: این تصمیم بنا به درخواست متولیان بهداشت برای کاهش حضور مردم در مکان های عمومی اتخاذ شده است.

عبدالعلی ارژنگ در گفت وگو با ایسنا از تعطیلی برخی از واحدهای صنفی که فعالیت آن ها در شرایط فعلی ضرورت ندارد خبر داد و اظهار کرد: باتوجه به شیوع ویروس کرونا و به منظور کاهش حضور مردم در مکان های عمومی و بنا به درخواست مرکز بهداشت شهرستان شهرکرد و آمادگی اتاق اصناف این شهرستان جهت جفظ سلامت مردم این تصمیم اتخاذ شد.

فرماندار شهرکرد ادامه داد: براساس ضرورت از فعالیت صنوف مشاورین املاک، نمایشگاه های اتومبیل، موبایل فروشی ها، قهوه فروشی ها، فست فودها، کافی شاپ ها، کیف و کفش، فروشگاه های پلاسکو، قهوه خانه ها، خانه های بازی، گیم نت ها تا اطلاع ثانوی جلوگیری به عمل می آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی برخی از واحدهای صنفی در شهرستان شهرکرد+ لیست واحدها

تعطیلی برخی از واحدهای صنفی در شهرستان شهرکرد+ لیست واحدها