مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 09:402020-03-10فرهنگي

کمک به کاهش ضرر و زیان کسب و کارهای فرهنگی هنری، دغدغه مدیریت فرهنگی کشور است


رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد گفت: به طور طبیعی با توجه به شرایط پیش آمده، یکی از حوزه هایی که در معرض آسیب های اقتصادی قرار دارد، کسب و کارهای فرهنگی و هنری بزرگ و کوچک است.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد گفت: به طور طبیعی با توجه به شرایط پیش آمده، یکی از حوزه هایی که در معرض آسیب های اقتصادی قرار دارد، کسب و کارهای فرهنگی و هنری بزرگ و کوچک است.

محمدجواد استادی در گفت وگو با ایسنا درخصوص میزان خسارت و زیان وارده به سینماها در پی شیوع بیماری کرونا، اظهار کرد: با توجه به رونقی که سینماها در این چند سال اخیر داشته اند؛ می توان میزان خسارت و زیان وارده به سینماها را تخمین زد؛ اما به دلیل اینکه بحث سلامت مردم در میان است، آسیب و زیان به سلامت عمومی جامعه ممکن است بسیار بیشتر از خسارت و زیانی باشد که سینماها از تعطیلی می بیند.

وی تصریح کرد: معمولا متولیان این امور پیش بینی هایی در این باره خواهند داشت؛ احتمالاً محاسبه میزان خسارات در سینماها نسبت به سایر کسب و کارهای هنری راحت تر است؛ اما در زمینه نمایش ها به دلیل متفاوت بودن شهرستان ها، مراکز و تعداد نمایش ها، متفاوت خواهد بود.

تاکنون دستورالعمل قطعی در خصوص تعطیلی یا بازگشایی سینماها در نوروز ابلاغ نشده است رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک به کاهش ضرر و زیان کسب و کارهای فرهنگی هنری، دغدغه مدیریت فرهنگی کشور است

کمک به کاهش ضرر و زیان کسب و کارهای فرهنگی هنری، دغدغه مدیریت فرهنگی کشور است