مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 09:402020-03-10پزشكي

قتل با چند قطره وایتکس!


 برخی افراد سودجو با ریختن چند قطره وایتکس به الکل صنعتی باعث تغییر رنگ آن از نارنجی به سفید می شوند که  این امر تخلف محسوب شده و از طریق سازمان غذا و دارو و وزارت بهداشت پیگیری لازم برای برخورد با متخلفین صورت می گیرد چون الکل .

- ایسنا/البرز مدیرکل استاندارد البرز گفت: برخی افراد سودجو با ریختن چند قطره وایتکس به الکل صنعتی باعث تغییر رنگ آن از نارنجی به سفید می شوند که  این امر تخلف محسوب شده و از طریق سازمان غذا و دارو و وزارت بهداشت پیگیری لازم برای برخورد با متخلفین صورت می گیرد چون الکل صنعتی مشمول استاندارد اجباری نیست و نظارت بر توزیع و کیفیت آن به عهده استاندارد نیست.

فتانه شکرالهی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا شاهد افزایش میزان مصرف الکل طبی یا اتیلیک در میان مردم برای ضدعفونی کردن سطوح مختلف هستیم.

وی ادامه داد: مردم باید بدانند الکل طبی 96 درصد مشمول استاندارد اجباری است و وضعیت فروش آن در بازار به صورت مستمر رصد می شود.

وی با بیان اینکه مردم باید توجه داشته باشند، الکل طبی ای که خریداری می کنند حتما باید نشان استاندارد و پروانه ساخت داشته باشد، اظهار کرد: علاوه بر این باید بر روی برچسب روی الکل آدرس و شماره تلفن کارخانه تولیدی نیز قید شده باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قتل با چند قطره وایتکس!

قتل با چند قطره وایتکس!