مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 09:302020-03-10سياسي

مهار کرونا نیازمند عزم ملی است


نماینده پیشین مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر مردم برای مهار کرونا همکاری نکنند، به خودشان ظلم کردند، این کار نیازمند عزم ملی است، یعنی مردم اگر همکاری نکنند مهار این ویروس امکان پذیر نیست و جامعه و فرزندان خود را در برمی گیرد، - ایسنا/خراسان رضوی نماینده پیشین مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر مردم برای مهار کرونا همکاری نکنند، به خودشان ظلم کردند، این کار نیازمند عزم ملی است، یعنی مردم اگر همکاری نکنند مهار این ویروس امکان پذیر نیست و جامعه و فرزندان خود را در برمی گیرد، بنابراین همه باید دست به دست هم دهیم.

جواد آرین منش در گفت وگو با ایسنا، در خصوص ویروس کرونا، اظهار کرد: یک بیماری فراگیری در حال تسخیر جهان بوده که ریشه کن کردن و مهار کرونا به عنوان بلیه ای که جهان شمول می شود، نیازمند عزم همگانی است.

وی افزود: مهار ویروسی که امروز تقریبا اکثر کشورهای جهان را فرا گرفته، کار ساده ای نیست و سرعت کنترل آن بستگی به همکاری و مشارکت همگانی و عزم ملی و همگانی دارد، یعنی نه دولت به تنهایی قادر است چنین کار بزرگی را انجام دهد و نه مردم بدون همکاری دولت و مسئولان قادر خواهند بود.

آرین منش ادامه داد: باید یک برنامه همگانی فراگیر باشد که هر کسی وظیفه و نقش خود را ایفا کند، مردم عادی با رعایت توصیه های بهداشتی، دولت ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهار کرونا نیازمند عزم ملی است

مهار کرونا نیازمند عزم ملی است