مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 09:262020-03-10ورزشي

مرکز 16 ساعته مقابله با کرونا در کنگاور راه اندازی شد


حسین امیری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در یک هفته اخیر، کنگاور از جمله شهرستان های موفق کشور بود که توانست جلسات فوق العاده شورای سلامت و پدافند غیرعامل را به ریاست فرماندار شهرستان برگزار و اقداماتی برای کنترل و پیشگیری از ویروس کرونا در شهرستان عملیاتی کند.

او با اشاره به اینکه، گیت پیشگیری از بیماری کرونا در ورودی های شهر عملیاتی شده است، افزود: مردم در خانه بمانند و از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگاور تصریح کرد: بازدیدهای بهداشتی از نانوایی ها، بانک ها، پارک ها، ادارات و مکان های ورزشی به صورت روزانه انجام شده که طبق تاکید رییس شورای سلامت تا اطلاع ثانوی مکان های ورزشی، پارک ها، فضاهای تفریحی، آرایشگاه های زنانه در سطح شهر تعطیل است.

وی با تاکید به همکاری و هم افزایی اعضای شورای اداری و مسوولین دستگاه های اجرایی بیان کرد: بنر و دفترک های آموزشی در سطح شهر و ادارات نصب و از ورود تورهای گردشگری به شهرستان و معبد آناهیتا جلوگیری می شود.

امیری در پایان از حمایت ها، مساعدت و پیگیری مجدانه فرماندار در جهت حفظ و سلامت شهروندان در امر پیشگیری از بیماری کرونا ویروس تقدیر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز 16 ساعته مقابله با کرونا در کنگاور راه اندازی شد

مرکز 16 ساعته مقابله با کرونا در کنگاور راه اندازی شد