مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 09:162020-03-10سياسي

بنیاد شهید خراسان رضوی اسناد شهدا را در اختیار رسانه ها قرار می دهد


مهدی طوریان روز سه شنبه در آستانه 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: تا کنون از سوی رسانه ها به این درخواست پاسخی داده نشده است.

وی ادامه داد: با توجه به لغو همه برنامه های مربوط به روز شهید برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا پیش از این در مکاتبه با رسانه های مختلف فعالیت درموضوع ایثار و شهادت را خواستار شده بودیم که متاسفانه پاسخی در این زمینه به دست ما نرسیده است.

رییس روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: متولیان فضای مجازی استان در نهادهای اجتماعی، روزنامه ها و رسانه های مجازی در خصوص ترویج فرهنگ و ایثار شهادت عملکرد ضعیفی داشته اند.

طوریان افزود: محیط غیررسمی فضای مجازی به ویژه در شبکه اجتماعی تلگرام نه تنها به موضوع ایثار و شهادت بی توجه است بلکه تولید محتوای آن بیشتر در خدمت نا امیدی و بدبین کردن مردم به آینده انقلاب و کشور است لذا از دست اندرکاران رسمی فضای مجازی در استان می خواهیم با توجه به ارتباط خوبی که با مردم برقرار کرده اند لااقل در این ایام به تولید محتوای مرتبط با شهدا بپردازند.

وی اضافه کرد: در همین راستا بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی در جهت انجام رسالت خود از رسانه های فعال در حوزه ترویج ایثار و شهادت که در ایام منتهی به 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا مطا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنیاد شهید خراسان رضوی اسناد شهدا را در اختیار رسانه ها قرار می دهد

بنیاد شهید خراسان رضوی اسناد شهدا را در اختیار رسانه ها قرار می دهد