مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 09:162020-03-10ورزشي

بوکسور زنجانی شایسته حضور در المپیک بود


نصرالله سائلی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به حضور طوفان شریفی، ملی پوش زنجانی اعزامی به رقابت های بوکس انتخابی المپیک 2020 توکیو در قاره آسیا، افزود: این ورزشکار شایسته زنجانی عملکرد قابل قبولی در این رقابت ها که به میزبانی شهر امان در اردن برگزار شد، از خود به نمایش گذاشت اما نتوانست جواز حضور در رقابت های المپیک 2020 توکیو را به دست آورد.

وی با یادآوری اینکه بوکسور شایسته زنجان در گام اول این دوره از رقابت ها به مصاف حریف قدرتمندی از چین رفت، تصریح کرد: این ورزشکار که در وزن 91 کیلوگرم عازم این رقابت ها شده بود، توانست با ارائه مبارزه برتر در برابر هان ژائه از چین در سه راند متوالی به پیروزی رسیده و به عنوان ورزشکار برتر این مرحله، وارد دور بعدی این دوره از مسابقات شود.

سائلی با اشاره به اینکه پیروزی بر بوکسور چینی، ورزشکار زنجانی را در یک قدمی حضور در المپیک 2020 توکیو قرار داد، ادامه داد: حریف بعدی شریفی در مرحله یک چهارم نهایی این دوره از مسابقات انتخابی، بوکسوری از ازبکستان بود که باوجود ارائه مبارزه شایسته و درخور، مغلوب حریف باتجربه خود شد و کسب سهمیه المپیک را از دست داد.

رییس هیئت بوکس استان زنجان با بیان اینکه سنجر تورسونوف یکی از بوکسورهای باتجربه ازبکستان بوده و عنوان نایب قهرمانی آسیا را در کارنامه خود دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بوکسور زنجانی شایسته حضور در المپیک بود

بوکسور زنجانی شایسته حضور در المپیک بود