مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 09:162020-03-10حوادث

بیش از 29 هزار عدد مواد محترقه در گنبدکاووس کشف شد


سرهنگ محمود علی فر روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با هدف پیشگیری از حوادث ناگوار چهارشنبه آخر سال و تحقق شعار نوروزی سال 99 پلیس با عنوان امنیت جامعه، آرامش خانواده ، ماموران انتظامی گنبدکاووس اجرای برنامه هدفمند برای برخورد با عاملان اخلال در نظم و امنیت را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت گنبدکاووس پس از یک سری اقدامات اطلاعاتی، موفق به شناسایی محل نگهداری مواد محترقه غیرمجاز شدند و با هماهنگی مقام قضایی در بازرسی از یک منزل مسکونی 29 هزار و 29 عدد انواع مواد محترقه را کشف کردند.

فرمانده انتظامی گنبدکاووس با اشاره به معرفی یک متهم در این رابطه به مرجع قضایی، از خانواده ها خواست در روزهای پایانی سال بر رفتار فرزندان خود دقت و نظارت بیشتری داشته باشند تا از بروز حوادث تلخ و ناگوار در جامعه پیشگیری شود.

سرهنگ علی فر همچنین از کشف 43 هزار و 392 قلم انواع لوازم بهداشتی و آرایشی احتکار شده در گنبدکاووس خبرداد و گفت: در پی کسب خبری مبنی بر احتکار اقلام بهداشتی و آرایشی در انبار یک واحد صنفی شهرستان، بررسی موضوع در دستورکار ماموران کلانتری 12 طالقانی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی مرجع قضایی و با همراهی کارشناسان شبکه بهداشت و اداره صنعت، معدن و تجارت گنبدکاووس از محل مورد ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 29 هزار عدد مواد محترقه در گنبدکاووس کشف شد

بیش از 29 هزار عدد مواد محترقه در گنبدکاووس کشف شد