مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 09:062020-03-10پزشكي

عزم همگانی، آنتی ویروس کرونا


کرونا، این روزها به هر جایی که پایت می رسد رد پایی از خود برجای گذاشته است و به تبع آن آمار مبتلایان کشوری، مبتلایان در استان های مختلف، فوت شدگان، استان هایی در شرایط بحرانی، اقلام بهداشتی، ماسک، وایتکس و مواد ضدعفونی کننده از جمله موضوعاتی شده که تمام حواس مردم را به خود جلب کرده و زندگی ها را تحت تاثیر شدید خود قرار داده است.

استرس و اضطراب ناشی از احتمال ابتلا به این بیماری و رعایت بهداشت فردی و اجتماعی برای پیشگیری از ابتلا به آن سبب شده تا اسفند امسال متفاوت تر از سال های قبل باشد.

اسفند به ماه خریدهای عید و آمادگی برای نوروز معروف است اما امسال به دلیل شیوع کرونا خبری از هیجان معمول این روزها در خرید و تدارک مردم برای نوروز نبوده و اکثر شهروندان برای پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا، قرار در منزل را ترجیح داده اند و به جای تدارک برای سفر، میهمانی و دید و بازدیدهای نوروزی، شعار دوری و دوستی را انتخاب کرده و مصمم به اجرای آن شده اند.

از سوی دیگر، مردم ایران و به ویژه استان زنجان به نوع دوستی و خیرخواهی معروف هستند و در این راستا دست در دست هم داده و برای پیشگیری از شیوع این بیماری، هر کاری که از دستشان برآید در دستگاه های دولتی و خصوصی، سازمان های مردم نهاد و عموم مردم به صورت خودجوش انجام می دهند تا با همدلی، همیاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزم همگانی، آنتی ویروس کرونا

عزم همگانی، آنتی ویروس کرونا