مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 09:062020-03-10اقتصادي

نرم افزار خرید اینترنتی در خراسان جنوبی فعال شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز سه شنبه روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی مشیرالحق عابدی در نشست ستاد تنظیم بازار استان افزود: فروشگاه اینترنتی به منظور رعایت مسائل بهداشتی و تردد کمتر مردم در استان فعال شده است که امیدواریم این اقدام مناسب و به هنگام با فرهنگ سازی بین مردم توسعه و نهادینه شود.

وی اظهار داشت: شهروندان برای خرید اینترنتی می توانند از طریق نصب اپلیکیشن سامینو اقلام اساسی شامل شکر و برنج تنظیم بازار و سایر مایحتاج خود را بدون حضور در فروشگاه ها، به صورت اینترنتی خریداری کنند و درب منزل تحویل بگیرند.

معاون استاندار خراسان جنوبی همچنین با تاکید بر ضرورت نظارت بر بازار و تامین کالای اساسی مورد نیاز گفت: گشت های بازرسی در ایام نوروز با همراهی بسیج اصناف و تعزیرات حکومتی فعال خواهند بود و امیدواریم مشکل خاصی وجود نداشته باشد.

وی تصریح کرد: در شرایط فعلی که درگیر شیوع ویروس کرونا هستیم با تدبیر استاندار کمیته اقتصادی ذیل ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان به منظور رصد و پایش وضعیت اقتصادی اعم از تولید، تامین و عرضه کالاها تشکیل شده است که با اتخاذ تصمیمات کارشناسی و رصد میدانی مانع از بروز مشکل و کمبود در مایحتاج مردم استان باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرم افزار خرید اینترنتی در خراسان جنوبی فعال شد

نرم افزار خرید اینترنتی در خراسان جنوبی فعال شد