مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 09:002020-03-10فرهنگي

ادغام موسسات تابع نظر وزیر/هنوز بحث کنسلی نمایشگاه کتاب مطرح نیست


مشاور اجرایی معاونت فرهنگی درباره آخرین وضعیت ادغام و برگزاری نمایشگاه کتاب تهران توضیحاتی داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگفت: ما این اطمینان را می دهیم که این ادغام که سیاست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است هیچ ضرری به وضعیت کارمندان مؤسسات وارد نخواهد کرد.

ما همه ابعاد حقوقی و اداری این مساله را در نظر می گیریم و بدون اینکه به مجموعه پرسنل آسیبی وارد شود فرآیند را صورت می دهیم.

دهقانکار در عین حال عنوان کرد: اطمینان می دهیم که ما فرآیندی را انجام می دهیم که قانون اجازه بدهد و بار حقوقی مثبت داشته باشد مشاور اجرایی معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: سیاست وزارت ارشاد به طور قطع بر این ادغام است کما اینکه در سایر معاونت ها نیز این اتفاق افتاده است.

اسم این فرآیند را به شکلی های مختلفی بیان می کنند اما صرف نظر از آن هم شخص آقای صالحی و هم آقای جوادی نظر شأن این است که به شکلی انجام بپذیرد که آسیبی به کارمندان وارد نشود.

وی درباره زمان قطعی این رویداد نیز گفت: شاید این اتفاق قبل از برگزاری نمایشگاه کتاب سال بعد رخ دهد با این همه آقای وزیر باید در این زمینه تصمیم بگیرند.

در بخش دیگری از این گفتگو وی درباره وضعیت زمان برگزاری نمایشگاه کتاب نیز گفت: از نظر ما نظر وزارت بهداشت و کمیته ملی کرونا فصل الخطاب است و وقتی ایمنی را اعلام کنن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادغام موسسات تابع نظر وزیر/هنوز بحث کنسلی نمایشگاه کتاب مطرح نیست

ادغام موسسات تابع نظر وزیر/هنوز بحث کنسلی نمایشگاه کتاب مطرح نیست