مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 08:502020-03-10سياسي

نتیجه اطلاع رسانی صادقانه، تحقق رفتار مسئولانه از سوی مردم است


وزیر کشور در کمیته اطلاع رسانی ستاد ملی مبارزه با کرونا گفت: نتیجه اطلاع رسانی صادقانه، ایجاد ادراک واقع بینانه و تحقق رفتار مسئولانه از سوی مردم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، اعضای ارشد کمیته اطلاع رسانی ستاد ملی مبارزه با کرونا، در نشست با نائب رییس شورای عالی مدیریت بحران کشور، در خصوص ابعاد مختلف روند اطلاع رسانی مبارزه با شیوع بیماری کرونا تبادل نظر کردند.

در این نشست که با حضور عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور و نائب رییس شورای عالی مدیریت بحران برگزار شد، صالحی؛ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، ربیعی؛ سخنگوی دولت، فیروزآبادی؛ رییس مرکز ملی فضای مجازی و معاونین ذیربط وزارت کشور و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تشریک مساعی داشتند.

وزیر کشور در این نشست پس از تبادل نظر اعضاء، ضمن تقدیر از تلاش های بعمل آمده در عرصه اطلاع رسانی شیوع بیماری کرونا و وروند مبارزه با آن، بخصوص از سوی بخش های مختلف وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، بر ضرورت تحقق مرجعیت اطلاع رسانی تأکید کرد.

رحمانی فضلی با اشاره به اهمیت صیانت از سلامت عموم مردم و تأکید متخصصین مبنی بر اثر سوء عدم رعایت بهداشت فردی و مراودات غیر بهداشتی بین افراد در مجامع و همچنین سفرها بین مناطق مختلف در گسترش بیماری، خواستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتیجه اطلاع رسانی صادقانه، تحقق رفتار مسئولانه از سوی مردم است

نتیجه اطلاع رسانی صادقانه، تحقق رفتار مسئولانه از سوی مردم است