مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 08:402020-03-10اقتصادي

کاهش 14 درصدی تردد وسایل نقلیه در محورهای استان مرکزی


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی از کاهش 14 درصدی تردد وسایل نقلیه در محورهای این استان نسبت به میانگین تردد ماه گذشته(بهمن) خبر داد.

- اراک- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی از کاهش 14 درصدی تردد وسایل نقلیه در محورهای این استان نسبت به میانگین تردد ماه گذشته(بهمن) خبر داد.

علی زندی فر در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: کل تردد انجام شده در 62 محور شریانی استان مرکزی که مجهز به ثبت تردد شمار آنلاین هستند در روز گذشته (19 اسفندماه 98) بالغ بر 436 هزار و 876 وسیله نقلیه بوده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی افزود: این میزان تردد نشان از کاهش 14 درصدی میزان تردد نسبت به میانگین تردد وسایل نقلیه استان در بهمن ماه سال جاری دارد.

زندی فر بیان کرد: در این میان، میزان تردد وسایل نقلیه سنگین در محورهای استان طی روز گذشته نسبت به میانگین بهمن ماه، پنج درصد افزایش نشان می دهد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی گفت: همچنین میزان تردد اتوبوس های مسافری در محورهای مواصلاتی استان با کاهش 17 درصدی نسبت به میزان متوسط ماه قبل مواجه بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 14 درصدی تردد وسایل نقلیه در محورهای استان مرکزی

کاهش 14 درصدی تردد وسایل نقلیه در محورهای استان مرکزی