مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 08:262020-03-10اقتصادي

بازرسی برای عدم عرضه قلیان ادامه دارد/ تذکر به سفره خانه ها


سرپرست معاونت گردشگری استان البرز با اشاره به اینکه بازرسی برای عدم عرضه قلیان در واحدهای پذیرایی و سفره خانه ها ادامه دارد، گفت: تذکر لازم ارائه می شود.

- علی عبادی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به بازدیدهایی که طی دو هفته گذشته از واحدهای پذیرایی استان البرز انجام شده، اظهار کرد: ممنوعیت سرو قلیان در این واحدها به منظور مقابله با شیوع کرونا ویروس مورد توجه ویژه بوده و خوشبختانه موردی از ارائه قلیان در واحدهای پذیرایی زیرمجموعه گردشگری استان مشاهده نشد.

وی با توجه به شیوع کرونا و کاهش حجم مشتریان بسیاری از واحدهای پذیرایی استان، گفت: بسیاری از واحدها موقتاً فعالیت خود را متوقف کرده اند زیرا با توجه به شرایط اقتصادی توجیهی ندارد که به فعالیت ادامه دهند.

سرپرست معاونت گردشگری استان البرز با تاکید بر اینکه بیش از 100 واحد پذیرایی از میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مجوز فعالیت دارند، گفت: این واحدها بیشتر در محور کرج - چالوس و یا جاده آتشگاه قرار دارند.

عبادی اضافه کرد: خوشبختانه با هماهنگی انجمن حرفه ای واحدهای پذیرایی و سفره خانه های سنتی استان طی روزهای گذشته عدم سرو قلیان به خوبی رصد شده است.

وی در بخش دیگری با تاکید بر اینکه سرو قلیان به یقین در سطح چایخانه ها و قهوه خانه ها بیشتر از واحدهای پذیرایی است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازرسی برای عدم عرضه قلیان ادامه دارد/ تذکر به سفره خانه ها

بازرسی برای عدم عرضه قلیان ادامه دارد/ تذکر به سفره خانه ها