مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 08:202020-03-10سياسي

افشاگری لاریجانی درباره آثار تحریم های آمریکا در تشدید بحران کرونا


رییس مجلس شورای اسلامی در نامه به اتحادیه بین المجالس و روسای مجالس کشورهای مختلف جهان، خواستار مداخله جهانی برای لغو تحریم های ضدانسانی در بحران کرونا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، رییس مجلس شورای اسلامی در نامه ای خطاب  به رییس اتحادیه بین المجالس که رونوشت آن به روسای  دیگر اتحادیه ها و مجالس کشورهای مختلف جهان ارسال شده با اشاره به اعلام تحریم های ظالمانه آمریکا، گفت: این رویکرد ایالات متحده که در تعارض بارز با منشور ملل متحد و اساسنامه سازمان بهداشت جهانی است، نه تنها در تلاش های فشرده ایران برای کمک به مردم آسیب دیده و مهار شیوع ویروس کرونا مانع جدی ایجاد کرده، بلکه آثار منفی و غیر قابل انکاری بر تمام تلاش های ملی، منطقه ای و بین المللی برای مهار این ویروس از خود بجا گذاشته است.

متن نامه علی لاریجانی بدین شرح است: سرکارخانم گابریلا کوئباس بارون رییس اتحادیه جهانی بین المجالس همانگونه که استحضار دارید سازمان بهداشت جهانی به دلیل شیوع روز افزون و وخامت بار ویروس کرونا، وضعیت اضطراری در برخی کشورها و مناطق جهان اعلام کرده است.

امروز جهان و بشریت شاهد تهدید بی سابقه و نگرانی روزافزون بین المللی است که به رغم تدابیر بهداشتی و درمانی لازم هر روز بر تعداد کشورهای گرفتار با این ویروس و قربانیان آن افزوده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشاگری لاریجانی درباره آثار تحریم های آمریکا در تشدید بحران کرونا

افشاگری لاریجانی درباره آثار تحریم های آمریکا در تشدید بحران کرونا