مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 08:102020-03-10ورزشي

ورزشکار گنبدی با اسکیت به جنگ کرونا می رود


ورزشکار و مربی اسکیت شهرستان گنبدکاووس در ابتکاری جالب با اسکیت اقدام به ضدعفونی کردن شهر و مقابله با ویروس کرونا کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، پایه و اساس ورزش در دنیا تلاش برای صلح، دوستی، همدلی و توسعه اخلاق اجتماعی در دنیا در کنار ثمرات مبتنی بر سلامت جسم و روح بود و هست و اصولا ورزش در همه جای دنیا از جمله کشورمان همواره بستری برای تقویت و توسعه اخلاق و تعاملات اجتماعی مبتنی بر خواست و حرکت بدنه مردم بوده است.

امروز ایران اسلامی در کنار بسیاری از کشورهای دنیا تحت تاثیر چالشی به نام کرونا قرار گرفته و طبیعتا ورزش نیز در این کشورها متاثر از این بیماری با چالش هایی رو به رو شده و در روزهای اخیر آنچه از ورزش و کرونا می شنویم تعطیلی و لغو مسابقات و برنامه های ورزشی است.

اما آنچه توانسته از تعامل ورزش و کرونا صحنه های دل نواز و التیام دهنده ای را به نمایش بگذارد حضور ورزشکاران و ورزش دوستان در میدان مبارزه با کروناست که نشان می دهد ورزشکاران در کنار تقویت جسمی خود اندیشه و باورشان را برای اعتلای کشور، کمک به مردم و رفع چالش های میهن اسلامی شان بارور کرده اند.

به همین منظور اسماعیل دلداده مهربان جوان ورزشکار گنبدی که بارها در رشته های مختلف از جمله اسکیت در مسابقات استانی، ملی و بین المللی شرکت کرده و مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزشکار گنبدی با اسکیت به جنگ کرونا می رود

ورزشکار گنبدی با اسکیت به جنگ کرونا می رود