مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 08:052020-03-10سياسي

تمهیدات نوروزی خاص فرودگاه ها در شرایط شیوع ویروس کرونا


بر اساس مصوبات ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران با توجه به شرایط خاص و سرویس تمام تجهیزات، فرودگاه ها باید تا حد امکان از درخواست اعزام مامور از ستاد خودداری و آمادگی لازم برای شرایط جوی غیرمترقبه و انعکاس موارد پیش آمده .

- بر اساس مصوبات ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران با توجه به شرایط خاص و سرویس تمام تجهیزات، فرودگاه ها باید تا حد امکان از درخواست اعزام مامور از ستاد خودداری و آمادگی لازم برای شرایط جوی غیرمترقبه و انعکاس موارد پیش آمده در خصوص ویروس کرونا را حفظ کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غلامرضا رستمیان، مشاور مدیرعامل در امور اجرایی فرودگاه ها مصوبات کمیته تسهیلات نوروزی را به مدیران فرودگاه ها ابلاغ و تاکید کرد: برای جلوگیری از تعدد ارسال دستورالعمل ها و یا بخشنامه ها، تمام موارد برای ارسال به فرودگاه های کشور از طریق حوزه مشاور اجرایی مدیرعامل انجام می شود.

بر اساس مصوبه های ابلاغی، تمام فرودگاه ها می بایست ضمن تشکیل ستاد تسهیلات سفر استانی و خدمات نوروز 99، صورت کشیک جانشینان مدیران و کارکنان مسوول برای ایام نوروز در بازه زمانی 25 اسفند تا 15 فروردین را مشخص کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمهیدات نوروزی خاص فرودگاه ها در شرایط شیوع ویروس کرونا

تمهیدات نوروزی خاص فرودگاه ها در شرایط شیوع ویروس کرونا