مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 07:572020-03-10اقتصادي

گفتگوی با مردم در مورد وضعیت کرونا بازار بزرگ سقز تعطیل شد


گروه استان ها: شهرستان سقز در استان کردستان دارای بیشترین مبتلا به ویروس کرونا است و به همین دلیل اقدامات و فعالیت های کنترلی مختلفی در راستای غلبه بر این ویروس در این شهرستان آغاز شده است.

وضعیت و شرایط حاکم بر شهرستان سقز به حدی است که روز شنبه تمامی ادارات و سازمان های دولتی در این شهرستان تعطیل شد و البته ممنوعیت سفر به این شهرستان نیز طی چند روز اخیر اعمال شده است.

در حال حاضر از مجموع پنج مرگ ناشی از مبتلا شدن به ویروس کرونا در استان کردستان، چهار مورد از آنها مربوط به شهرستان سقز است و براساس اعلام فرماندار سقز در حال حاضر نزدیک به 70 بیمار مبتلا به کرونا در این شهرستان بستری هستند.

بسیج تمامی ظرفیت های درمانی و بیمارستانی در سقز به گفته رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان، هم اکنون تمامی مراکز درمانی و بیمارستانی در شهرستان سقز بسیج شده و با تمام ظرفیت در این حوزه فعالیت می کنند.

فرزین رضاعی افزود: به صورت مستمر وضعیت و شرایط این ویروس در شهرستان سقز رصد می شود و نشست و جلسات استانی و شهرستانی برای مدیریت هر چه بهتر این وضعیت در دستور کار است.

2 روز قبل شبکه بهداشت و درمان شهرستان سقز هم ضمن انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد: تمامی افرادی که در روزهای پایانی بهمن ماه در یک مراسم ختم در یکی از مساجد داخل شهر شرکت کرده اند ضمن ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفتگوی با مردم در مورد وضعیت کرونا بازار بزرگ سقز تعطیل شد

گفتگوی با مردم در مورد وضعیت کرونا بازار بزرگ سقز تعطیل شد