مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 07:572020-03-10سياسي

غرس یک نهال توسط نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان


حجت الاسلام و المسلمین مصطفی محامی پس از غرس یک اصله نهال که با حضور مدیران، معاونان و جمعی از کارکنان سازمان جهاد کشاورزی و منابع طبیعی و آبخیزداری سیستان و بلوچستان انجام شد؛ نهال کاری را در راستای اهتمام توجه به اهمیت طبیعت و حفظ محیط زیست که در معارف اسلامی بر آن تاکید شده است عنوان کرد.

امام جمعه زاهدان ضمن تقدیر از فعالان حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری، جهاد کشاورزی و دیگر دستگاه ها و نهادهایی که در حوزه افزایش فضای سبز و نهال کاری فعال هستند، با اشاره به شیوع ویروس کرونا در سطح جامعه، افزود: باید به توصیه های پزشکی عمل کرد و اقدامات و فعالیت های لازم برای جلوگیری از شیوع این ویروس را انجام داد.

نماینده رهبر معظم انقلاب در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان با اشاره به آنکه در ایام ماه رجب قرار گرفته ایم و اینکه برگزاری نمازهای جمعه و جماعات تعطیل است، خاطرنشان کرد: باید از فرصت ماه رجب برای دعا و استغفار و تزرع و ابتهال به درگاه خداوند متعال استفاده کنیم و با توسل به پیامبر اکرم(ص) و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) از خداوند در خواست کنیم تا این بلا و بیماری را از کشورها و جوامع اسلامی بردارد.

حجت الاسلام و المسلمین محامی گفت: در این ایام که در خانه بیشتر از ایام دیگر هستیم انس با قرآن کریم و دعا کردن را نباید فراموش کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غرس یک نهال توسط نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان

غرس یک نهال توسط نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان