مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 07:572020-03-10اجتماعي

اولیای دانش آموزان زنجانی در سامانه سپند ثبت نام کنند


رییس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: سامانه پایش ناوگان دانش آموزی برای ایجاد آرامش اولیای دانش آموزان و ساماندهی مطلوب سرویس مدارس طراحی شده است.

اصغر ابراهیمی افزود: ثبت نام در این سامانه برای استفاده از سرویس مدارس الزامی است و مدیران مدارس و اولیای دانش آموزان برای استفاده از سرویس ایاب و ذهاب مدارس باید در این سامانه به نشانی irtusepand.

ir مراجعه و ثبت نام کنند.

این مسؤول ادامه داد: به کارگیری سرویس هایی که در این سامانه ثبت نام نکرده و مورد تایید سازمان حمل و نقل نباشند ممنوع است از این رو توجه خانواده ها به این مهم ضروری است.

وی اضافه کرد: این سامانه اکنون فعال بوده و اولیا دانش آموزان، مدارس، رانندگان و بخش خصوصی که متقاضی استفاده از سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزی هستند باید مشخصات خود را در آن ثبت کنند.

ابراهیمی افزود: به استناد ماده 14 دستورالعمل اجرایی سرویس مدارس، ثبت نام در سامانه سپند باید انجام بگیرد و همچنین مدیران مدارس نیز در صورت عدم نیاز مدرسه به خدمات حمل و نقل دانش آموزی درسال تحصیلی 1400 - 1399 در سامانه سپند ثبت کنند.

وی اظهار داشت: این موضوع پیش از تعطیلی مدارس به دلیل بروز بیماری کرونا از طریق پیامک هایی به اولیای دانش آموزان اعلام شده بود، اما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولیای دانش آموزان زنجانی در سامانه سپند ثبت نام کنند

اولیای دانش آموزان زنجانی در سامانه سپند ثبت نام کنند