مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 07:562020-03-10سياسي

روسیه 50 هزار کیت تشخیص «کرونا» در اختیار ایران قرار داد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، کاظم جلالی سفیر ایران در فدراسیون روسیه اعلام کرد: امروز (سه شنبه) تعداد 50 هزار تست تشخیص ویروس کرونا به نماینده سفارت ایران در مسکو تحویل داده شده است که این تجهیزات، - سفیر ایران در فدراسیون روسیه از اعطای 50 هزار کیت تشخیص ویروس کرونا توسط مسکو به سفارت کشورمان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، کاظم جلالی سفیر ایران در فدراسیون روسیه اعلام کرد: امروز (سه شنبه) تعداد 50 هزار تست تشخیص ویروس کرونا به نماینده سفارت ایران در مسکو تحویل داده شده است که این تجهیزات، بدون فوت وقت و در کوتاه ترین زمان ممکن راهی ایران خواهد شد.

وی ضمن تقدیر از همکاری روسیه با ایران در مقابله با این ویروس به عزم تهران و مسکو برای افزایش سطح همکاری ها در حوزه های مختلف بخصوص بهداشت و درمان تاکید کرد.

سفیر ایران در روسیه با اشاره به اقدامات گسترده ایران برای جلوگیری از گسترش این ویروس در سطح کشور، اظهار داشت: از آنجایی که ریشه کن کردن این ویروس مستلزم همکاری های منطقه ای و جهانی است، در گفتگو های صورت گرفته با مقامات روسیه، موضوع همکاری در سطح سرویس فدرال حمایت از حقوق شهروندان و نیز ستاد مبارزه با کرونا در این کشور مطرح و در ملاقات با یوریونا پوپوا رییس سرویس فدرال حمایت از حقوق شهروندان همکاری با ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه 50 هزار کیت تشخیص «کرونا» در اختیار ایران قرار داد

روسیه 50 هزار کیت تشخیص «کرونا» در اختیار ایران قرار داد