مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 07:502020-03-10سياسي

مهلت پرداخت عوارض شهرسازی و کسب و پیشه تمدید شد


اعضای شورای شهر تهران به تمدید مهلت پرداخت عوارض شهرسازی، کسب و پیشه و پسماند تا پایان اردیبهشت 99 به دلیل بروز کرونا در کشور موافقت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، لایحه مساعدت و حمایت از مؤدیان و شهروندان به دلیل شیوع ویروس کرونا در صحن امروز شورای شهر مورد بحث و گفت وگو قرار گرفت.

حامد مظاهریان معاون شهردار تهران نیز توضیحاتی در مورد این لایحه ارائه داد.

بر اساس قانون تشکیلات، وظایف و اختیارات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب سال 75، همچنین اصلاحات و الحاقات مربوط به آن همچنین با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور شهرداری تهران می تواند تسهیلاتی را به شهروندان اعطا کند.

به منظور تشویق شهروندان خوش حساب به پرداخت عوارض کسب و پیشه به شهرداری تهران اجازه داده می شود مهلت اعمال پاداش جایزه خوش حسابی در پرداخت عوارض مندرج تا پایان اردیبهشت 99 تمدید شود.

همچنین به منظور تشویق شهروندان خوش حساب به پرداخت بها، خدمات مدیریت پسماند اعم از مسکونی و غیرمسکونی به شهرداری تهران اجازه داده می شود مهلت اعمال جایزه  خوش حسابی و تعجیل در پرداخت را تا پایان سال 99 تمدید کند.

همچنین بر اساس این لایحه به شهرداری تهران اجازه داده می شود نسبت به استمهال اسناد دریافتی اشخاص حقیقی و حقوقی ناشی از مصوبه اصلاحیه مصوبه نح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت پرداخت عوارض شهرسازی و کسب و پیشه تمدید شد

مهلت پرداخت عوارض شهرسازی و کسب و پیشه تمدید شد