مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 07:402020-03-10پزشكي

مراکز اقامتی در سیستان وبلوچستان در ایام نوروز تعطیل خواهد بود


رییس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت: مراکز اقامتی دولتی و خصوصی و بوم گردی ها در شهرهای جنوبی استان چابهار، کنارک، نیکشهر و دلگان در ایام نوروز به علت جلوگیری از شیوع کرونا در ایام نوروز تعطیل خواهد بود.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت: مراکز اقامتی دولتی و خصوصی و بوم گردی ها در شهرهای جنوبی استان چابهار، کنارک، نیکشهر و دلگان در ایام نوروز به علت جلوگیری از شیوع کرونا در ایام نوروز تعطیل خواهد بود.

دکتر امینی فرد گفت: مراکز اقامتی دولتی و خصوصی و بوم گردی ها در شهرهای چابهار، کنارک، نیکشهر و دلگان در ایام نوروز به علت جلوگیری از شیوع کرونا در ایام نوروز تعطیل خواهد بود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر افزود: جهت پیشگیری از شیوع عفونت کووید-19 برای مراکز اقامتی محدودیت جدی در نظر گرفته شده است.

وی اظهار داشت: مقررات سختگیرانه ورود و خروج تا اطلاع ثانوی در تمام مسیرهای منتهی به شهرهای جنوبی سیستان وبلوچستان اتخاذ خواهد شد.

دکتر امینی فرد با بیان اینکه اماکن تجاری پرتردد و بازار روز ایرانشهر نیز تعطیل خواهد شد افزود: تردد اتوبوس های بین شهری تا اطلاع ثانوی در شهرهای جنوبی استان محدود می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراکز اقامتی در سیستان وبلوچستان در ایام نوروز تعطیل خواهد بود

مراکز اقامتی در سیستان وبلوچستان در ایام نوروز تعطیل خواهد بود