مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 07:372020-03-10اقتصادي

کرونا، آفت صنعت هتلداری کردستان


بسیاری از استان های کشور از جمله کردستان ایام پایانی سال جاری را با شیوع ویروس کرونا به سختی می گذرانند و بسیاری از فعالیت ها و برنامه های دولت در روزهای پایانی سال به ارائه راهکارهای برای گذار از این بحران حوزه سلامت اختصاص یافته است.

در حال حاضر هتل های کردستان خالی از مسافر است و بسیاری از تورهای داخلی و خارجی لغو شده و تعدادی از کارگران هتل ها نیز بیکار شده اند، هتلدار توان پرداخت حقوق، مزایا و عیدی کارکنان خود را ندارد به همین خاطر جامعه هتلداران استان خواستار مساعدت مسوولان در زمینه پرداخت تسهیلات کم بهره بانکی و بخشودگی جرائم دیرکرد وام های خود در چنین شرایطی شده اند.

علیارغم همه این مشکلات درب بسیاری از هتل ها به روی مسافران باز است و تهمیدات لازم برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در این اماکن بکار گرفته شده و تمام نکات بهداشتی نیز با دقت رعایت می شود اما بسیاری از درخواست های اسکان در مراکز اقامتی این استان لغو شده و این شرایط هتلداران را با بحران جدی ورشکستگی مواجه کرده است.

از طرفی استاندار کردستان اعلام کرده بدلیل شیوع ویروس کرونا و به منظور تامین سلامت شهروندان، استان کردستان امسال پذیرای هیچ مسافر نوروزی نخواهد بود که این دستورالعمل باعث شده تا مراکز اقامتی با بدترین روزهای کاری خود مواجه باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا، آفت صنعت هتلداری کردستان

کرونا، آفت صنعت هتلداری کردستان