مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 07:362020-03-10اجتماعي

نارنجی پوشان شهر بی دفاع در برابر کرونا


این روزها که همه در گیر و دار کرونا هستند و همه جا خلوت است، صدای خش خش جاروی لباس نارنجی های شهر را بهتر می توان شنید، پاکبان ها در این شرایط پر خطر نیز دست از تلاش برنداشته و برای پاک نگهداشتن شهر خود را به خطر می اندازند.

رفتگران زحمت کشان بی ادعای جامعه هستند که سالها عمر خود را صرف خدمت به شهروندان و تنظیف خیابان ها و معابر می کنند و بار سنگین نظافت شهرها بردوش دارند.

کارگران و رفتگران شهرداری نه امکان دورکاری دارند و نه از امکانات بهداشتی مناسب و به اندازه برخوردارند و نه حتی همه مردم برای حمایت از آنها نظافت عمومی را رعایت می کنند.

این قشر زحمت کش این روزها با وجود حجم بالای زباله های بهداشتی همچون ماسک و دستکش های یکبار مصرف که به دلیل ضعف فرهنگی برخی افراد خیلی از آنها در مکان های عمومی رها شده اند، در خط مقدم مقابله با کرونا قرار دارند و فعالیت آنها در پاک سازی معابر و خیابان ها در پیشگیری از این ویروس منحوس مهم و تاثیرگذار است.

به گفته کارشناسان و مسوولان با شیوع ویروس کرونا استفاده از وسایل بهداشتی نظیر ماسک، دستکش و دستمال کاغذی در میان مردم جهت پیشگیری از انتقال این ویروس افزایش یافته است اما در خیلی موارد پس از استفاده، به جای ریختن آن ها در سطل های زباله، در سطح شهر و معابر و جوی های آب رها می شوند که خود باعث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نارنجی پوشان شهر بی دفاع در برابر کرونا

نارنجی پوشان شهر بی دفاع در برابر کرونا