مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 07:302020-03-10فرهنگي

فراخوان «نمایش خانه» منتشر شد/ جشنواره ای مجازی برای مقابله با کرونا


فراخوان جشنواره مجازی «نمایش خانه» با تمرکز بر سه محور «چگونه کرونا را شکست دهیم»، «نوروز را در خانه بمانیم» و «متل ها و قصه های قدیمی سرزمین مادری را احیا کنیم» منتشر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تئاتر خبرگزاری فارس، سازمان مردم نهاد نیمدری سبز با همکاری دفتر تئاتر خیابانی اداره کل هنرهای نمایشی، در راستای بالا بردن روحیه افراد در هنگام قرنطینه و بهبود فضای روحی و روانی افراد درگیر با بحران ویروس کرونا قصد دارد  جشنواره  نمایش خانه را با شعار هر خانه، یک تماشاخانه تئاتر ، در سطح غیرحرفه ای و با مشارکت کودکان و نوجوانان و همراهی مادران و پدران برگزار کند.

دیگر نهادهای مشارکت کننده در این رویداد دفتر امور اجتماعی وفرهنگی استانداری بوشهر، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر هستند.

این جشنواره موضوعی با تمرکز بر محورهای چگونه کرونا را شکست دهیم ، نوروز را در خانه بمانیم و متل ها و قصه های قدیمی سرزمین مادری را احیا کنیم در چهار بخش نمایش های ایرانی ، نمایش عروسکی ، نمایش کوتاه و استندآپ کمدی برگزار می شود.

علاقه مندان می توانند آثارشان را با مدت زمان 5 تا 15 دقیقه با تلفن همراه ضبط و تا تاریخ 19 فروردین 1399 از طریق واتساپ به شماره 09369740246 ارسال کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان «نمایش خانه» منتشر شد/ جشنواره ای مجازی برای مقابله با کرونا

فراخوان «نمایش خانه» منتشر شد/ جشنواره ای مجازی برای مقابله با کرونا