مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 07:302020-03-10بين الملل

شلیک گلوله از طرف افغانستان به منطقه «درواز» تاجیکستان


در درگیری مسلحانه نیروهای دولتی افغانستان با گروه طالبان در منطقه هم مرز با تاجیکستان چندین گلوله به یکی از روستاهای هم مرز در این کشور اصابت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، در پی درگیری مسلحانه نیروهای دولتی افغانستان با گروه طالبان در منطقه هم مرز این کشور با ناحیه درواز استان بدخشان تاجیکستان چند گلوله نیز به خانه های ساکنان یکی از روستاهای این ناحیه اصابت کرده است.

گلوله ها به منزل دو ساکن روستای رُزوَی ناحیه درواز استان بدخشان تاجیکستان اصابت کرده ولی هیچ خسارات جانی و مالی را در پی نداشته است.

مقامات تاجیکستان می گویند که ظاهرا شلیک گلوله ها هدفمندانه صورت نگرفته، بلکه حین زد و خرد نیروهای دولتی افغانستان با گروه طالبان تصادفا به سمت این کشور شلیک شده است.

بنابر اظهارات مقامات ذیربط تاجیکستان مرز این کشور با افغانستان تحت کنترل قرار دارد و هیچ تلاشی برای عبور مرز از سمت کشور همسایه ثبت نشده است.

باید گفت که پل دوستی که ناحیه درواز استان بدخشان تاجیکستان را با ولسوالی درواز ولایت بدخشان افغانستان ارتباط می دهد در همین روستای رزوی که اخیرا مورد اصابت گلوله قرار گرفته، واقع است.

زد و خورد مسلحانه نیروهای دولتی افغانستان با گروه طالبان در حالی در مناطق هم مرز این کشور با تاجیکستان صورت می گیرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شلیک گلوله از طرف افغانستان به منطقه «درواز» تاجیکستان

شلیک گلوله از طرف افغانستان به منطقه «درواز» تاجیکستان