مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 07:252020-03-10پزشكي

7 مورد مثبت کرونا در دماوند ثبت شد


حسن خیرخواه روز سه شنبه در این خصوص به خبرنگاران گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون 51 بیمار دارای علائم به عنوان موارد مشکوک ویروس کرونا مورد بررسی قرار گرفتند که تا این لحظه هفت مورد مثبت بودند که یک مورد درمان شده و در منزل بسر می برد.

این مقام مسئول با بیان اینکه پنج مورد بستری و تحت درمان هستند، خاطرنشان کرد: یک مورد نیز طی روزهای گذشته در بیمارستان سوم شعبان دماوند فوت کرد؛ همچنین دو مورد از شهرستان مستقیما به دلیل سن بالا به بیمارستان های تهران مراجعه و در همانجا فوت شدند که نتیجه آزمایشات آنان مثبت بود و اقدامات پیگیری اطرافیان و تدفین این دو مورد طبق پروتکل های کشوری توسط شبکه بهداشت و درمان انجام شده است.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند ضمن عرض تسلیت به خانواده های عزیزان از دست رفته از همه مردم شریف شهرستان دماوند جهت حفظ سلامتی خود و دیگران خواست تا با رعایت اصول بهداشت فردی و پرهیز از شرکت در هر تجمع و تردد غیر ضروری در سطح شهرستان دماوند جدا خودداری کنند.

خیرخواه تاکید کرد: از افرادی که دارای علائم تنفسی (عطسه-سرفه-تنگی نفس و تب) هستند، خواهشمندیم تا بهبود علائم در منزل استراحت کنند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 مورد مثبت کرونا در دماوند ثبت شد

7 مورد مثبت کرونا در دماوند ثبت شد