مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 07:252020-03-10اقتصادي

تعزیرات مازندران 40 هزار ماسک و دستکش احتکاری تحویل دانشگاه علوم پزشکی داد


یدالله ملکی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : بر اساس قانون تمام تجهیزات بهداشتی احتکاری کشف شده از سوی محتکران پیش از صدور سایر مجازات های قانونی در اختیار دانشگاه علوم پزشکی استان قرار داده می شود.

وی گفت : در ماه اخیر 70 پرونده احتکار و گرانفروشی تجهیزات بهداشتی و پزشکی در تعزیرات حکومتی استان به ارزش یک میلیارد و 200 میلیون ریال تشکیل شده که تاکنون برای نیمی از این پرونده ها رای صادر شد.

به گفته وی ، در این مدت 8 داروخانه و فروشگاه تجهیزات بهداشتی در سطح استان مازندران به دلیل تخلفات صنفی پلمپ شدند.

ملکی گفت : تعزیرات حکومتی استان مازندران با شیوع ویروس کرونا در این خطه شمال کشور به منظور نظارت بر فعالیت داروخانه ها و فروشگاههای تجهیزات پزشکی ، طرح های نظارتی مشترکی را با سازمان صمت و دانشگاه علوم پزشکی مازندران راه اندازی کرد که قضاوت ویژه نیز این گشت ها را برای تسریع در برخورد با متخلفان همراهی می کنند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران افزود : علاوه بر آن شعب ویژه ای نیز در شهرستان های استان برای تسریع در رسیدگی به پرونده محتکران و گرانفروشان تجهیزات پزشکی تشکیل شد که این شعب ضمن بررسی سریع پرونده های تخلفات صنفی، گزارشات مردمی را نیز از طریق 135 و 124 دریافت و با متخلفان برخورد می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعزیرات مازندران 40 هزار ماسک و دستکش احتکاری تحویل دانشگاه علوم پزشکی داد

تعزیرات مازندران 40 هزار ماسک و دستکش احتکاری تحویل دانشگاه علوم پزشکی داد