مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 07:202020-03-10سياسي

درخواست شهرداری در خصوص جلوگیری و مقابله با زباله گردی در مشهد


با شیوع کرونا و لزوم پیشگیری از انتقال گسترده تر ویروس، معاون خدمات شهری شهرداری مشهد از ارسال نامه درخواست جمع آوری زباله گردها توسط شهرداری، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، زباله گردی در این روزها که شیوع ویروس کرونا در کشور مشکل ساز شده است، چند روز پیش دادستانی تهران در پی شیوع ویروس کرونا طی نامه ای از پلیس خواست با همکاری شهرداری تهران مانع زباله گردی در شهر شوند، چون فعالیت زباله گردها در شهر باعث شیوع و گسترش ویروس کرونا می شود.

در مشهد هم شهروندان با مشاهده فعالیت زباله گردها، این نگرانی را به گوش مدیران شهری رسانده اند.

واقعیت این است که سطل های زباله در حاشیه خیابان ها امکان سرایت هرگونه بیماری ازجمله کرونا را دارد و فعالیت این افراد به شیوع و گسترش بیماری کمک می کند.

حتی اگر مدیریت شهری سعی فراوانی در جمع آوری و تخلیه به موقع و چندباره سطل های زباله طی شبانه روز داشته باشد، باز هم نیاز به مقابله و جلوگیری از زباله گردها که به راحتی می توانند باعث انتقال ویروس کرونا شوند، احساس می شود .

فرماندار مشهد با اشاره به شیوع ویروس کرونا و درجه اهمیت موضوع گفت: قرار شده است معاون خدمات شهری شهرداری مشهد درخواستی را در زمینه ممنوعیت فعالیت زباله گردها در شهر به صورت مکتوب به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست شهرداری در خصوص جلوگیری و مقابله با زباله گردی در مشهد

درخواست شهرداری در خصوص جلوگیری و مقابله با زباله گردی در مشهد