مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 07:202020-03-10بين الملل

رییس جدید کارکنان کاخ سفید نیامده، قرنطینه شد


«مارک میدوز» که اخیرا رییس جمهور آمریکا او را به عنوان رییس جدید کارکنان کاخ سفید تعیین کرده، به دلیل تماس مشکوک با فرد مبتلا به کرونا خود را قرنطینه کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، طبق گزارش رسانه های آمریکایی چهارمین گزینه دونالد ترامپ برای منصب رییس کارکنان کاخ سفید به دلیل نگرانی از ابتلا به ویروس کرونا در قرنطینه خانگی قرار گرفته است.

به نوشته ژاپن تایمز به نقل از بلومبرگ و رویترز، مارک میدوز نماینده جمهوری خواه کارولینای شمالی در مجلس نمایندگان آمریکا و گزینه جدید رییس جمهور این کشور برای ریاست کارکنان کاخ سفید، از بیم ابتلا به کرونا در قرنطینه قرار گرفته است.

طبق گزارش ها، میدوز 60 ساله بعد از آنکه به او اطلاع داده شده با فردی مبتلا به ویروس کرونا تماس داشته، خود را در قرنطینه خانگی قرار داد.

پیش از این، پنج تن از قانونگذاران کنگره آمریکا به دلیل تماس با افراد مبتلا به ویروس کرونا تحت قرنطینه خانگی قرار گرفته و فعالیت های خود را محدود کرده اند.

گفته می شود که میدوز (چهارمین رییس کارکنان کاخ سفید در دولت ترامپ)، با فردی تماس داشته که کرونا داشت.

منابع مطلع آمریکایی می گویند تست کرونای آقای میدوز مثبت نبود و او نشانه های ابتلا را ندارد اما برای یک دوره 14 روزه در قرنطینه قرار می گیرد تا عدم ابتلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جدید کارکنان کاخ سفید نیامده، قرنطینه شد

رییس جدید کارکنان کاخ سفید نیامده، قرنطینه شد