مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 07:202020-03-10بين الملل

ترامپ به پرسشها درباره تماسهایش با قانونگذاران قرنطینه شده آمریکایی پاسخ نداد


رییس جمهور آمریکا در پی افشای در تماس بودنش با چند قانونگذاری که به دلیل نگرانی از ابتلا به ویروس کرونا به قرنطینه فرستاده شدند، یک نشست خبری در کاخ سفید را بدون پاسخ دادن به پرسشها درباره وضعیت سلامتش ترک کرد.

- رییس جمهور آمریکا در پی افشای در تماس بودنش با چند قانونگذاری که به دلیل نگرانی از ابتلا به ویروس کرونا به قرنطینه فرستاده شدند، یک نشست خبری در کاخ سفید را بدون پاسخ دادن به پرسشها درباره وضعیت سلامتش ترک کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه هیل، مایک پنس، معاون رییس جمهور آمریکا با این حال کمی بعد به خبرنگاران گفت، اطلاعی از اینکه دونالد ترامپ تست ابتلا به ویروس کرونای جدید را داده ندارد اما به آنها اطمینان داد که برای فهمیدن آن تلاش خواهد کرد.

پنس ادامه داد که خود او شخصا این تست را نداده است.

اخیرا گزارش شد، دونالد ترامپ، در روزهای اخیر با دست کم سه شخص که به عنوان یک اقدام احتیاطی به قرنطینه شخصی فرستاده شدند در تماس بوده است.

این افراد بعد از آن به قرنطینه فرستاده شدند که مشخص شد در محل کنفرانس اقدام سیاسی محافظه کاران (CPAC) با یک شخصی که تست کرونای او مثبت بوده برخورد داشته اند.

رییس جمهور آمریکا در این کنفرانس با مت اشلاپ، رییس اتحادیه محافظه کاران آمریکا دست داده در حالی که اشلاپ چند روز قبل از آن با یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ به پرسشها درباره تماسهایش با قانونگذاران قرنطینه شده آمریکایی پاسخ نداد

ترامپ به پرسشها درباره تماسهایش با قانونگذاران قرنطینه شده آمریکایی پاسخ نداد