مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 07:202020-03-10پزشكي

تکذیب مبتلا شدن جمی ها به کرونا/ هشدار دادستان به شایعه پراکنان


دادستان عمومی و انقلاب و رییس بیمارستان توحید جم به برخی شایعه ها و پیام ها در فضای مجازی و محافل مختلف واکنش نشان دادند و ابتلا جمی ها به ویروس کرونا را تکذیب کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان جم، در دوران کرونایی، همه نیروهای بهداشت و درمان، بیمارستان ها، هلال احمر، بسیج، شهرداری ها و.

در تلاش هستند تا به طریق های مختلف از شیوع ویروس کرونا جلوگیری کنند و در شهرستان جم با تصمیم مسؤولان تدابیری اتخاذ شده و در ورودی شهرستان جم که ورودی استان بوشهر از سمت استان فارس محسوب می شود نیز نیروهای انتظامی و بسیج و هلال احمر با کنترل مسیرها و برپایی ایستگاه تب سنجی شرایط جسمی رانندگان را کنترل می کنند تا کرونا وارد این شهرستان نشود.

در این بین که همه مسؤولان دست به دست هم داده اند و با اتحاد و همدلی مثال زدنی به جنگ برای مقابله با کرونا رفته اند و ضدعفونی تمام شهرها و روستاها و اقداماتی پیشگیرانه از این قیبل انجام شده است، اما عده ای هم هستند تا با ایجاد خبرهای کذب و ناامید کننده و وارد کردن استرس و التهاب در جامعه و به خصوص بین خانواده ها، از وضعیت بحرانی دوران کرونایی سو استفاده کنند و از هر طریقی که شده به سود و منفعت شخصی خود نگاه کنند و سلامت مردم را فدای منافع خود می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکذیب مبتلا شدن جمی ها به کرونا/ هشدار دادستان به شایعه پراکنان

تکذیب مبتلا شدن جمی ها به کرونا/ هشدار دادستان به شایعه پراکنان