مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 07:152020-03-10بين الملل

ائتلاف بین المللی جزییات کشته شدن دو سرباز آمریکایی در عراق را اعلام کرد


فرستاده آمریکا در ائتلاف بین المللی ضد داعش جزییات کشته شدن دو سرباز آمریکایی از نیروهای ویژه این کشور در روز گذشته در عراق را اعلام کرد.

- فرستاده آمریکا در "ائتلاف بین المللی ضد داعش" جزییات کشته شدن دو سرباز آمریکایی از نیروهای ویژه این کشور در روز گذشته در عراق را اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از بغداد الیوم، برت مک گورگ، فرستاده آمریکا در این ائتلافِ موسوم به ائتلاف ضد داعش گفت: این دو سرباز آمریکایی در عراق در هنگام جنگ با داعش کشته شده اند.

گزارش ها حکایت از این دارد که پیدا کردن آن دو شش ساعت زمان برده است.

وی ادامه داد: به نظر می رسد که ما تمرکز خود را در این ماموریت از دست داده ایم، این در حالی است که خطرات علیه مردم ما بیشتر می شود.

مک گورک عنوان داشت: نیروهای آمریکایی مجبور شدند نیروهای بیشتری را برای پیدا کردن جسد این دو سرباز مستقر کنند و این تلاش حدود شش ساعت زمان برد.

یک مسئول نظامی نیز گفت که این دو آمریکایی که پس از سقوطشان در شکافی در داخل یک کوه کشته شده بودند، باید با جرثقیل بیرون کشیده می شدند.

هویت این دو سرباز کشته شده اعلام نشده است.

از سوی دیگر، فرماندهی عملیات مشترک عراق در بیانیه ای جداگانه تاکید کرد که دستگاه مبارزه با تروریسم عملیات نظامی علیه نیروهای باقی مانده داعش در منطقه الخانوکه د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ائتلاف بین المللی جزییات کشته شدن دو سرباز آمریکایی در عراق را اعلام کرد

ائتلاف بین المللی جزییات کشته شدن دو سرباز آمریکایی در عراق را اعلام کرد