مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 07:152020-03-10دانش

مقابله دانشجویان جهادگر خوزستانی با کرونا


مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اهواز با بیان اینکه قرارگاه مبارزه با کرونا در بسیج این دانشگاه تشکیل شده است، گفت: این قرارگاه فعالیت خود را در بخش های مختلف و در 6 کمیته آغاز کرده است.

- محمدحسین ساکی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: قرارگاه جهادی دانشجویی مبارزه با کرونا در استان خوزستان تاسیس شده و دبیری این قرارگاه را علوم پزشکی اهواز برعهده گرفته است.

وی افزود: این قرارگاه در 6 کمیته فعالیت خود را آغاز کرده است.

کمیته تولید محتوا ، وظیفه آموزش پیشگیری از کرونا را برعهده دارد که در قالب کلیپ های آموزشی و تهیه بروشور و پوستر انجام می شود.

در این بخش یک کلیپ به زبان عربی برای مناطق عرب نشین و یک کلیپ به زبان فارسی در قالب مصاحبه با اساتید دانشگاه علوم پزشکی اهواز در خصوص کرونا تولید شد.

ساکی با بیان اینکه بروشورهایی چاپ و در سطح شهر و به ویژه در مناطق حاشیه شهر منتشر شد، ادامه داد: همچنین کمیته رسانه فعالیت خود را در قالب تولید کلیپ آغاز کرده است و همچنین مصاحبه ای با کادر درمان بیمارستان رازی اهواز انجام شده است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: بخش بعدی، کمیته اقدام مستقیم است که وظیفه آموزش مسائل بهداشتی در مساجد و ادارات را بر عهده دارد اما با توجه به اینکه در ادارات پیش از این آم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقابله دانشجویان جهادگر خوزستانی با کرونا

مقابله دانشجویان جهادگر خوزستانی با کرونا