مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 07:152020-03-10سياسي

تلاش برای بیرون کردن مهمان ناخوانده در گلستان ادامه دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، بعد از شیوع کرونا در گلستان، تلاش برای بیرون کردن این مهمان ناخوانده در سطح استان ادامه دارد.

هر گروهی به شیوه های مختلف در مقابله با این بیماری برخواسته و تلاش می کند تا به نحوی مشکلی را حل کند.

جمعیت هلال احمر گلستان هم در حوزه ضدعفونی سازی محیط شهری در جهت مقابله با شیوع ویروس کرونا با بهره مندی از ظرفیت های داوطلبی اقدام کرده است.

بر اساس مصوبه ستاد استانی مبارزه با شیوع ویروس کرونا، در راستای ضدعفونی و گندزدایی محیط شهری؛ جمعیت هلال احمر استان با به کارگیری نیروهای داوطلب و ظرفیت های داوطلبی ورود کرده است.

نیروهای مردمی و داوطلب جمعیت هلال احمر استان با در اختیار قرار دادن تجهیزات لازم به منظور ضدعفونی محیط شهری سعی کرده اند در این حوزه باز هم با اقدامات داوطلبانه سهم داوطلبی خود را ادا کنند.

آنها همچنین کارگاه تولید لباس بیمارستانی راه انداخته و آن را به صورت رایگان در اختیار دانشگاه علوم پزشکی گلستان قرار می دهند.

تولید و توزیع ماسک رایگان، ضدعفونی محلات کمتر توسعه یافته شهری و روستاها هم توسط نیروهای داوطلب بسیجی و مردمی در گرگان و دیگر شهرها ادامه دارد.

همه مردم به نحوی به جنگ کرونا رفته و ضدعفونی ناوگان تاکسیرانی شهری و ضدعفونی ناوگان اتوبوسرانی شهری، توسط پویش مردمی مقابله با کرونا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای بیرون کردن مهمان ناخوانده در گلستان ادامه دارد

تلاش برای بیرون کردن مهمان ناخوانده در گلستان ادامه دارد