مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 07:152020-03-10پزشكي

تب داغ کرونا در داروخانه های مازندران


کادر بهداشت و درمان، روزهای پر کاری را به واسطه ویروس کرونا در حال سپری کردن است ، پزشکان و پرستارانی که تمام وقت در حال خدمت رسانی به بیماران مبتلا به کرونا هستند و برخی جان خود را هم در راه نجات بیماران، فدا کردند.

در کنار کادر بهداشت و درمان که در بیمارستان ها و کلینیک ها در حال تلاش برای عبور از بیماری کرونا هستند، پزشکان داروساز در داروخانه‎ ها در یکی از نقاطی خطری که به واسطه تردد زیاد، جزو مراکز در معرض خطر است، کارکنان داروخانه ها بدون امکانات حفاظتی، روزهای شلوغی را سپری می کنند.

داروخانه سیزده آبان ساری، داروخانه ای تخصصی در فضایی کوچک با حجم مراجعان بسیاری است که اغلب، بیماران خاص هستند اما این داروخانه، دیگر نیازهای مراجعه کنندگان عمومی را هم پاسخ نمی دهد.

یک روز شلوغ در این داروخانه، زن جوان، کودک خردسالی را هم با خود به همراه دارد، متصدی صندوق، به زن جوان اعتراض می کند که چرا کودک را همراه خود به داروخانه آورده، همچنین به مرد مسن دیگری هم می گوید اینجا شلوغ است، بیرون از داروخانه بایستید، نوبت شما که شد صدایتان می کنم.

داروخانه شبانه روزی شلوغ دیگری در ابتدای مسیر امیر مازندرانی ساری و نزدیک به بیمارستان امام خمینی (ره) قرار دارد، اینجا هم زن جوانی، دختر هشت ساله ای را به همراه دارد و کودک، خود را در انبو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تب داغ کرونا در داروخانه های مازندران

تب داغ کرونا در داروخانه های مازندران