مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 07:152020-03-10اقتصادي

کشف بیش از 1 میلیارد ریال کالای قاچاق در شهرستان ری


مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان های استان تهران از کشف و ضبط یک میلیارد و 777 میلیون ریال کالای قاچاق در شهرستان ری خبر داد.

- مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان های استان تهران اعلام کرد کشف بیش از 1 میلیارد ریال کالای قاچاق در شهرستان ری مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان های استان تهران از کشف و ضبط یک میلیارد و 777 میلیون ریال کالای قاچاق در شهرستان ری خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سازمان تعزیرات حکومتی، احمد جعفری نسب در این رابطه اظهار کرد: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و اداره تعزیرات حکومتی شهرستان های استان تهران، حین بازرسی به یک دستگاه اتوبوس در عوارضی قم - تهران مشکوک شدند و تعدادی وسایل قاچاق از جمله کیف، پوشاک، کامپیوتر و وسایل ارتباطی به ارزش یک میلیارد و 777 میلیون ریال قاچاق از این فرد کشف و ضبط کردند.

وی افزود: این میزان کالای قاچاق در بازرسی های مشترک اداره تعزیرات حکومتی و پلیس پایگاه نهم فاتب کشف شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان های استان تهران خاطرنشان کرد: همچنین در این رابطه یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده یک میلیارد و 777 میلیون ریال جریمه برای این پرونده در نظر گرفته شد.

جعفری نسب ادامه داد: عزم اداره تعزیرات حکومتی شهرستان های استان تهران در مبارزه با کالای قاچاق و حمایت از تولید داخلی و هرگونه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 1 میلیارد ریال کالای قاچاق در شهرستان ری

کشف بیش از 1 میلیارد ریال کالای قاچاق در شهرستان ری