مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 07:152020-03-10اقتصادي

سمنان هیچ کمبودی در تامین کالای اساسی ندارد


سید مهدی برهانی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: براساس گزارش های ارائه شده از موجودی انبارهای شهرستان ها، هیچ مشکلی در تامین کالاهای اساسی در آستانه نوروز 99 در استان سمنان نیست.

وی بیان کرد: هیچ مشکلی در زمینه تامین مرغ، برنج، روغن، شکر، گوشت قرمز وجود ندارد و سایر مایحتاج مردم نیز در انبارها به اندازه کافی وجود دارد.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان سمنان ادامه داد: حدود 12 تن شکر، 12 تن برنج هندی و 17 تن برنج پاکستانی در اسفند ماه به بازار شهر سمنان تزریق شد و در دیگر شهرستان های استان نیز تدابیر لازم اندیشیده شده است.

وی با اشاره به افزایش عرضه کالاهای اساسی به بازار سمنان، تصریح کرد: با اتخاذ تدابیر لازم، تزریق این کالاها به منظور تعادل بخشی به قیمت ها بیشتر از تقاضای بازار است.

برهانی تاکید کرد: قیمت گوشت مرغ و میوه و تره بار در بازار هشت شهرستان استان سمنان روزهای آتی روند کاهشی دارد.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان سمنان یادآور شد: اصحاب رسانه با اطلاع رسانی دقیق به مردم از موجودی کالاهای راهبردی این استان در تامین شدن کالاهای اساسی اطمینان خاطر برای جامعه ایجاد کنند.

30 هزار و 195 واحد صنفی دارای پروانه کسب در هشت شهرستان استان سمنان فعالند که از این تعداد پروانه کسب 22 هزار و 849 واحد به نام آقایان ثبت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سمنان هیچ کمبودی در تامین کالای اساسی ندارد

سمنان هیچ کمبودی در تامین کالای اساسی ندارد