مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 07:152020-03-10پزشكي

قرائت کنتورهای خانگی در بوکان ممنوع شد


لقمان خسروپور روز سه شنبه در هشتمین جلسه ستاد پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در بوکان اظهار داشت: برای پیشگیری از شیوع این ویروس در سطح شهر و منازل مردم، قرائت کنتور ممنوع بوده و این کار تا اطلاع ثانوی به حالت تعلیق درمی آید.

وی با بیان اینکه این اقدام می تواند در استای مقابله با شیوع ویروس کرونا موثر و مفید باشد، افزود: این اقدامات تنها را در راستای حفظ سلامت شهروندان است، لذا مردم هم با رعایت مسایل بهداشت فردی و ماندن در منزل ما را در شکست دادن این ویروس کشنده همراهی کنند.

وی با اشاره به اینکه قرائت کنتور از طریق سامانه شرکت ها و اعلام همشهریان انجام گیرد، اظهار داشت: تمامی واحدهای صنفی از جمله لوازم خانگی، طلافروشان، پارچه سراها، موبایل فروشان، شهربازی ها، بنگاه های فروش املاک و خودرو و ساعت سازی ها نیز تا اطلاع ثانوی تعطیل بوده و در صورت ادامه فعالیت پس از تذکر لازم پلمب می شوند.

وی افزود: گشت های سیار سلامت مستقر در سطح شهر درصورت مشاهده و یا برخورد با مراکز و اماکنی که فعالیت شان ممنوع شده است، بلافاصله نسبت به پلمب آنها اقدام خواهد کرد.

سرپرست فرمانداری بوکان با بیان اینکه پایانه مسافربری این شهرستان نیز در راستای مقابله با شیوع و همه گیری این بیماری تا اطلاع ثانوی تعطیل شده است، گفت: اتوبوس های خط واحد شهری نیز از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرائت کنتورهای خانگی در بوکان ممنوع شد

قرائت کنتورهای خانگی در بوکان ممنوع شد