مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 07:062020-03-10سياسي

روسیه 50هزار تست تشخیص کرونا به ایران داد


سفیر جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: 500 کیت تشخیصی مشتمل بر 50 هزار تست تشخیص از سوی روسیه به ایران داده شد و تلاش برای ورود محموله های جدید به کشور ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، کاظم جلالی روز سه شنبه با بیان این مطلب گفت: تجهیزات ارایه شده بدون فوت وقت و در کوتاه ترین زمان ممکن راهی ایران خواهد شد تا در اختیار نیروهایی که در خط مقدم مقابله با این ویروس قرار دارند، برسد.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در ادامه ضمن تقدیر از همکاری روسیه با ایران در مقابله با این ویروس به عزم تهران و مسکو برای افزایش سطح همکاری ها در حوزه های مختلف بخصوص بهداشت و درمان اشاره کرد.

وی افزود: ایران با اتخاذ تدابیر لازم در مهار و کنترل ویروس کرونا سعی در جلوگیری از گسترش این پدیده داشته و در همین رابطه اقدامات گسترده ای را به مرحله اجراء درآورده است.

جلالی ادامه داد: اما از آنجایی که ریشه کن کردن این ویروس مستلزم همکاری های منطقه ای و جهانی است در گفت وگوهای صورت گرفته با مقامات روسیه موضوع همکاری در سطح سرویس فدرال حمایت از حقوق شهروندان و نیز ستاد مبارزه با کرونا در این کشور مطرح و در ملاقات با خانم یوریونا پوپوا رییس سرویس فدرال حمایت از حقوق شهروندان همکاری با کشورمان مورد تاکید قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه 50هزار تست تشخیص کرونا به ایران داد

روسیه 50هزار تست تشخیص کرونا به ایران داد