مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 07:002020-03-10سياسي

توصیه های نماینده ولی فقیه در استان کرمان درباره مقابله با کرونا


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان مردم را به رعایت توصیه ها و دستورالعمل های مسئولان در خصوص پیشگیری و جلوگیری از آلودگی به ویروس کرونا توصیه کرد.

- ایسنا/کرمان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان مردم را به رعایت توصیه ها و دستورالعمل های مسئولان در خصوص پیشگیری و جلوگیری از آلودگی به ویروس کرونا توصیه کرد.

حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به شیوع بیماری کرونا اظهار کرد: از خداوند می خواهیم هرچه زودتر این بلیه که کشور ما و همه جامعه انسانی و اسلامی را گرفتار کرده، دفع شود و مردم بتوانند زندگی عادی شان را ادامه بدهند.

وی با تاکید بر اینکه حفظ جان مردم و هر شهروندی برای خودش لازم و ضروری است و علاوه بر خودمان، نسبت به همنوعان وظیفه داریم تا جایی که در توان ما هست، بستر را فراهم کنیم تا مشکلی پیش نیاید تصریح کرد: در صورتی که حضور در تجمعات رعایت نشود، دچار مشکل خواهیم شد و مردم باید حتی المقدور توجه داشته باشند و به توصیه های رسمی صدا و سیما، خبرگزاری های رسمی کشور و مسوولان توجه کنند.

امام جمعه کرمان با تاکید بر اینکه مردم باید به توصیه های های پزشکان فرهیخته و زحمتکش که در خط مقدم مبارزه با کرونا قرار دارند، بیشتر توجه کنند، گفت: انشاءالله همه دست دست هم بدهیم تا بت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه های نماینده ولی فقیه در استان کرمان درباره مقابله با کرونا

توصیه های نماینده ولی فقیه در استان کرمان درباره مقابله با کرونا