مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 06:572020-03-10پزشكي

تسهیلات ایثارگری به کادر پزشکی و پرستاری خط مقدم مقابله با کرونا ارایه شود


علی اکبر کریمی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا با یادآوری نشست کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: در این نشست پیشنهاد شد تسهیلات ایثارگری به پزشکان و پرستاران آسیب دیده در مسیر مقابله با بیماری کووید 19 ارایه و این افراد به عنوان شهید خدمت محسوب شوند.

وی ادامه داد: همچنین امتیازات اداری، مالی و استخدامی برای افزایش انگیزه و تشویق به کادر پزشکی و پرستاری فعال در زمینه مقابله با ویروس کرونا در کشور ارایه شود.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: مسوولیت ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا بر عهده وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بوده و نیاز است افزایش سطح تصمیم گیری تقویت شود.

کریمی افزود: نیاز است برای افزایش هماهنگی ها و بهره گیری از ظرفیت تمامی دستگاه ها این ستاد تقویت شده و تصمیمات برای مقابله با ویروس کرونا در سطح بالاتر و دستگاه های ملی و یا خارج از دولت استفاده شود.

وی، همکاری همگانی مردم، دستگاه های مختلف قوای سه گانه، نیروهای مسلح، نهادها و سازمان ها را از جمله تاکیدات این نشست عنوان کرد و گفت: برای مقابله با این بیماری که براساس گزارش ها روند توسعه ای خود را در بیشتر استان ها حفظ کرده نیاز است همکاری و همدلی همگانی صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیلات ایثارگری به کادر پزشکی و پرستاری خط مقدم مقابله با کرونا ارایه شود

تسهیلات ایثارگری به کادر پزشکی و پرستاری خط مقدم مقابله با کرونا ارایه شود