مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 06:572020-03-10اقتصادي

جوانان اردکانی اقلام بهداشتی توزیع کردند


نخستین مورد شیوع این بیماری 30 بهمن ماه گذشته در قم شناسایی شد و با شیوع آن و به منظور جلوگیری از شیوع بیماری، طرح توزیع اقلام بهداشتی با هماهنگی مرکز بهداشت و با رعایت اصول بهداشتی همراه با ضدعفونی اماکن توزیع در پنج پایگاه شهر اجرا شد بنا بر اعلام ستاد مردمی مبارزه با کرونا شهرستان خیرین و مردم می توانند برای مشارکت در این امر خیر کمک های نقدی خود را به شماره حساب 0108865979004 نزد بانک ملی و یا شماره کارت 6037997381125062 واریز کنند.

همچنین رییس مرکز بهداشت اردکان دیروز ( دوشنبه) در گفت و گو با خبرنگاران از ثبت آزمایش 26 مورد مثبت قطعی افراد به بیماری کووید 19 (کرونا) در این شهرستان خبر داد و تاکید هم کرد: اگر مردم نکات بهداشتی را رعایت نکنند، احتمال افزایش مبتلایان در روزهای آینده نیز وجود دارد.

دکتر محمدرضا اعلایی اظهار امیدواری کرد که با مشارکت و بسیج همگانی ، همگرایی و هم افزایی بین سازمان ها بتوانیم در کوتاه ترین زمان این بیماری را مهار کنیم.

وی بابیان اینکه برای کنترل بیماری های تنفسی ابتدا روش های انتقال بیماری را باید شناخت، اضافه کرد: ویروس کرونا حدود سه ماه قبل در ووهان چین شناسایی شد، هنوز راه های قطعی انتشار آن را نمی دانیم و مردم نباید نگران باشند، آنها با رعایت نکات بهداشت فردی و تبدیل آن به رفتار همگانی خود را در برابر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانان اردکانی اقلام بهداشتی توزیع کردند

جوانان اردکانی اقلام بهداشتی توزیع کردند