مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 06:502020-03-10ورزشي

اختصاص یک ورزشگاه شیراز برای بستری بیماران کووید19


مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس اعلام کرد که سالن شهید آیت الله دستغیب شیراز، روز گذشته در اختیار ستاد مدیریت بحران استان قرار گرفته تا در صورت نیاز برای قرنطینه بیماران کووید19 استفاده شود.

- ایسنا/فارس مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس اعلام کرد که سالن شهید آیت الله دستغیب شیراز، روز گذشته در اختیار ستاد مدیریت بحران استان قرار گرفته تا در صورت نیاز برای قرنطینه بیماران کووید19 استفاده شود.

حیدرعلی کامیاب در گفت و گو با ایسنا، گفت: همکاری با ستاد مدیریت بحران در زمینه مهار کروناویروس، دستور وزیر محترم ورزش و جوانان به همه مدیران کل است.

او گفت: براساس تاکیدات وزیر ورزش و جوانان، سالن ورزشی شهید آیت الله دستغیب در مرکز شیراز، در اختیار ستاد مدیریت بحران استان قرار گرفته تا در صورت ضرورت، تجهیز و برای قرنطینه بیماران استفاده شود.

کامیاب تاکید کرد که دوراندیشی یکی از اصول مدیریت بحران محسوب می شود و اختصاص ورزشگاه شهید دستغیب به موضوع قرنطینه بیماران کروناویروس، یک اقدام دوراندیشانه محسوب می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طی روزهای اخیر تصاویری از تجهیز یک ورزشگاه به تخت های بیمارستانی در فضای مجازی منتشر شده بود که آن را به شیراز نسبت داده اند که مسئولان استان فارس این موضوع را رد کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص یک ورزشگاه شیراز برای بستری بیماران کووید19

اختصاص یک ورزشگاه شیراز برای بستری بیماران کووید19