مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 06:062020-03-10پزشكي

ضدعفونی و میکروب زدایی شهر زیر نظر مراکز بهداشتی


از آنجایی که ضدعفونی و میکروب زدایی شهر زیر نظر مراکز بهداشتی انجام می شود، شهروندان نباید دغدغه ای در این زمینه داشته باشند.

- ایسنا/زنجان سرپرست شهرداری هیدج گفت: از آنجایی که ضدعفونی و میکروب زدایی شهر زیر نظر مراکز بهداشتی انجام می شود، شهروندان نباید دغدغه ای در این زمینه داشته باشند.

ناصر مرسلی در گفت وگو با ایسنا، از اقدامات پیشگیرانه مدیریت شهری هیدج برای مقابله با کرونا ویروس خبر داد و گفت: ضدعفونی خیابان ها و معابر شهر از اوایل اسفندماه عملیاتی شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و نگرانی شهروندان از ابتلا به این بیماری، مجموعه مدیریت شهری در همه حوزه ها به ویژه حوزه های خدماتی اقدامات پیشگیرانه را در دستور کار خود قرار داده است.

سرپرست شهرداری هیدج با بیان این که مهم ترین راه مقابله با کرونا ویروس پیشگیری و کنترل این بیماری است، افزود: اقدام به میکروب زدایی خیابان ها و معابر شهر توسط کمیته سلامت شهرداری و با نظارت شبکه بهداشت و درمان شهرستان ابهر انجام خواهد شد، لذا از شهروندان تقاضا می شود در زمان ضدعفونی از حضور در معابر اصلی شهر خودداری کرده و حتی الامکان وسایط نقلیه خود را در معابر و خیابان ها پارک نکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضدعفونی و میکروب زدایی شهر زیر نظر مراکز بهداشتی

ضدعفونی و میکروب زدایی شهر زیر نظر مراکز بهداشتی