مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 05:502020-03-10سياسي

افشای پشت پرده انتخابات دوومیدانی/ رای های «خُرزوخانی» برای انتخاب رییس!


برخی روسای هیات های استانی تاکید می کنند در حالی که هیچ نماینده ای برای حضور در انتخابات فدراسیون دوومیدانی معرفی نکرده بودند اما رای هایشان در صندوق انداخته شده است! - برخی روسای هیات های استانی تاکید می کنند در حالی که هیچ نماینده ای برای حضور در انتخابات فدراسیون دوومیدانی معرفی نکرده بودند اما رای هایشان در صندوق انداخته شده است! به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فدراسیون دوومیدانی روز دوشنبه یکی از عجیب ترین انتخابات تاریخ خود را تجربه کرد.

مجمع پر حرف و حدیثی که در روزهای تعطیلی همه اجتماعات کشور به دلیل شیوع ویروس کرونا برنامه ریزی شد و با حضور حداقلی اعضا (حتی پایین تر از حد نصاب دو سوم عضو) و البته دست و پا کردن اجباری چند عضو با نماینده و حتی به صورت تلفنی برگزار شد.

این در حالی است که به حد نصاب نرسیدن اعضای مجمع تا حدود یک ساعت و نیم پس از زمان اعلام اولیه آن تقریباً همه را مطمئن کرده بود که با این تعداد افراد حاضر انتخابات فدراسیون دوومیدانی لغو خواهد شد.

احتمالی که اندکی بعد با حضور چند فرد که خود را نماینده برخی هیات های استانی اعلام کردند و همچنین رای عجیب تلفنی از یکی از اعضای مجمع به صفر رسید و مجمع با 28 عضو (واقعی و جانشین و تلفنی) آغاز شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشای پشت پرده انتخابات دوومیدانی/ رای های «خُرزوخانی» برای انتخاب رییس!

افشای پشت پرده انتخابات دوومیدانی/ رای های «خُرزوخانی» برای انتخاب رییس!