مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 05:452020-03-10اقتصادي

توزیع 5000 سبد تخم نوغان در همدان


مدیر امور طیور سازمان جهادکشاورزی استان همدان با تأکید بر گسترش صنعت نوغانداری در این استان، گفت: در اردیبهشت ماه سال آینده 5000 سبد تخم نوغان در بین متقاضیان استان همدان توزیع خواهد شد.

- ایسنا/همدان مدیر امور طیور سازمان جهادکشاورزی استان همدان با تأکید بر گسترش صنعت نوغانداری در این استان، گفت: در اردیبهشت ماه سال آینده 5000 سبد تخم نوغان در بین متقاضیان استان همدان توزیع خواهد شد.

علیرضا قراگوزلو در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه امسال 4000 اصله نهال توت در استان توزیع شده است، اظهار کرد: از سال 94 تاکنون 20 هزار اصله نهال توت در بین بهره برداران در سطح استان توزیع شده است.

وی با تأکید بر اینکه نوغانداری دارای پتانسیل فراوانی برای اشتغالزایی و درآمدزایی بهره برداران این صنعت است، تصریح کرد: سازمان جهادکشاورزی استان همدان در راستای گسترش صنعت نوغانداری در استان و یاری رسانی به بهره برداران این صنعت طرح آموزش بهره برداران و نیز توزیع نهال توت و تخم نوغان را از سال 94 آغاز کرده است.

مدیر امور طیور سازمان جهاد کشاورزی استان همدان خاطرنشان کرد: سازمان جهادکشاورزی استان همدان به صورت منظم اقدام به برگزاری دوره های آموزشی برای متقاضیان کرده که موجب تعمیق و گسترش این صنعت در استان شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 5000 سبد تخم نوغان در همدان

توزیع 5000 سبد تخم نوغان در همدان