مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 05:252020-03-10پزشكي

فعالیت کمپین 8 هزار نفری کمک برای شکست کرونا


در پی شیوع ویروس کرونا، جمعی از فعالان تبریز با راه اندازی کمپین کمک در راستای مبارزه با این بیماری کمر همت بسته اند؛ اکنون گستره این کمپین در شمالغرب کشور بوده و بیش از 8 هزار عضو دارد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی در پی شیوع ویروس کرونا، جمعی از فعالان تبریز با راه اندازی کمپین " کمک" در راستای مبارزه با این بیماری کمر همت بسته اند؛ اکنون گستره این کمپین در شمالغرب کشور بوده و بیش از 8 هزار عضو دارد.

کروناویروس ها در سال 1965 کشف شده و خانواده بزرگی از ویروس ها و زیر مجموعهٔ کروناویروس هستند که از ویروس سرماخوردگی معمولی تا عامل بیماری های شدیدتری همچون سارس، مرس و کووید 19 را شامل می شود.

بنا به اعلام سازمان جهانی بهداشت تاکنون موارد ابتلا به نوع جدید ویروس کرونا در 103 کشور به ثبت رسیده است؛ بیماری کووید 19 که علائم آن پس از ابتلای افراد به ویروس جدید کرونا ظهور می کند تاکنون جان بیش از 3500 نفر را در سراسر جهان گرفته است.

این ویروس از قطعی بودن جواب تست کرونای دو نفر در قم از تاریخ 30 بهمن در ایران آغاز شده و اکنون نیز اکثر استان های کشور را درگیر خود کرده است؛ در چنین شرایطی است که باید مردم با اتحاد و همبستگی در کنار دولت و مسئولین به یاری کادر پزشکی و درمانی بیایند تا از این پیچ بزرگ عبور کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت کمپین 8 هزار نفری کمک برای شکست کرونا

فعالیت کمپین 8 هزار نفری کمک برای شکست کرونا