مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 05:202020-03-10اقتصادي

پنج هزار واحد صنفی در طرح نظارتی ویژه نوروز در کردستان بازرسی شد


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: از یکم اسفند ماه تا 15 اسفند ماه سال جاری در مجموع پنج هزار و 742 مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیرصنفی صورت گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان، محمد دره وزمی با بیان کشف 337 مورد تخلف در این بازرسی ها، اظهار داشت: در این رابطه 281 فقره پرونده برای واحدهای متخلف صنفی و غیرصنفی تشکیل شده است.

وی افزود: عمده این تخلفات گرانفروشی، کم فروشی و عدم درج قیمت است که در این پرونده ها در مجموع چهار میلیارد و 228 میلیون و 582 هزار 920 ریال جریمه برای متخلفان در نظر گرفته شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان ادامه داد: در مدت یاد شده از طریق ستاد خبری ادارات صنعت، معدن و تجارت شهرستان های استان 272 مورد گزارش مردمی دریافت و در رسیدگی به آنها 40 مورد تخلف احراز شد که در این زمینه پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

دره وزمی یادآور شد: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف واحدهای صنفی اعم از کم فروشی، گرانفروشی، عدم درج قیمت و غیره واحدهای مختلف صنفی مراتب را با شماره تلفن 124 در میان گذاشته و یا با مراجعه به ادارات تابعه در شهرستان ها و در مرکز استان به سازمان صنعت، معدن و تجارت موارد تخلف را گزارش کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنج هزار واحد صنفی در طرح نظارتی ویژه نوروز در کردستان بازرسی شد

پنج هزار واحد صنفی در طرح نظارتی ویژه نوروز در کردستان بازرسی شد